MAKARNA TARİFİ (YEŞİL SEBZELİ)

MAKARNA NASIL YAPILIR

Birçok kişi makarna yapabilir. İçerisine
değişik sebzeler koyabilir. Birçok makarna ile
ilgili tarif var. Buradaki tarifte yeşil sebzeleri
koydum. Çokta lezzetli oldu. Sebzeleri
hazırlarken içine çok az balsamik sirke
koydum. Muhteşem lezzetli oldu.
Üzerine parmesan peynir dilimleri koydum.
Muhteşem bir lezzet oldu. Siz daha farklı sebzelerde
koyabilirsiniz. Makarna sosunu hazırlarken
zeytinyağ kullanmanızı tavsiye ediyorum.
Makarna hem besleyici hemde soslarla
çeşitlendirilerek çabuk hazırlanabilen bir
yemektir. Makarna alırken iyi makarna almanızı

tavsiye ediyorum. Makarna pişirirken pişirme süresine
pişirin. Ben de pişirme süresinden 1 dk önce indiriyorum.
Böyle çok daha lezzetli oluyor. Makarnayı hamur kıvamında
pişirmeyin. Şimdiden herkese afiyet olsun.
Sevgiyle kalın.

MALZEMELER


  • 1 paket makarna
  • 3 dal brokoli
  • 2 adet yeşil biber
  • 1 adet kabak
  • 3 dal adaçayı
  • 1 adet domates
  • 1 çay kaşığı balsamik sirke
  • ince dilimlenmiş parmesan peyniri
  • fesleğen
  • kekik
  • tuz
  • zeytinyağ
HAZIRLIK

Biberleri ve brokoliyi ince ince doğrayın. Bir tavaya  zeytin yağ koyun. Tavaya brokoli ve yeşil biberi atın. 2-3 dk sonra içine doğranmış kabakları atın. Sebzelerin içine 1 çay kaşığı balsamik sirke koyun. Küp küp doğranmış domatesleri sebzelerin üzerine koyun. Domates pişmeye başlayınca baharatları koyun.
İçine adaçayı, fesleğen, kekik ve tuz ilave edin. Sebzeler kızarınca ocaktan indirin.

Bir tencereye suyu koyun. Suyun içine biraz tuz atın. Su kaynamaya başlayınca içine makarnayı atın. Pişirme süresine göre makarnayı pişirin. Makarnayı daha sert seviyorsanız, 1-2 dk önce indirin.

Makarna pişince süzgeç yardımıyla süzün. Makarna soğumadan, süzdüğümüz makarnanın üzerine pişirdiğimiz sebzeli sosu dökün. Üzerine dilimlenmiş parmesan peynirlerini serpiştirin. Sunum tabağında servis yapın. Afiyet olsun.

Sebzeli makarna tarifi

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.